Організація наземного обслуговування літаків в аеропорту

Організація наземного обслуговування літаків в аеропорту

 

01 травня 2024 року доцент кафедри організації авіаційних робіт та послуг Світлана ПРОНЬ взяла участь у семінарі «Організація наземного обслуговування літаків в аеропорту», що проводився навчальним центром “СТИЛЬ АВІА ГРУП”. Спікером семінару виступив досвідчений фахівець авіаційного транспорту України, заступник генерального директора з наземного обслуговування аеропортів «Одеса» та «Бориспіль», постійний член асоціації «Аеропорти України» Олександр ЧЕРЕПАНОВ.


На семінарі було обговорено такі питання:

  • Скільки часу необхідно запланувати на наземне обслуговування літака в аеропорту?
  • Хто, як і в якій послідовності це робить?
  • Що таке технологічна карта обслуговування і чи потрібна вона?
  • Чому одні літаки обслуговуються під гейтом, інші – на пероні? В чому різниця?